Cím | Szerző | Oldalszám | Kieg.adatok | Megjegyzés | Tárgyszavak |
---|
A tanulói személyiség fejlesztésének lehetőségei az oktatásban | Helus, Zdeněk | p. 11-27. | | | |
Tanulási orientációk az iskolában | Kozéki Béla | p. 28-42. | | | |
A kognitív fejlődés és az iskolai tanulás | Kürti Jarmila | p. 43-59. | | | |
A kognitív stílusok összefüggése az iskolai tanulás eredményességével | Kürti Jarmila | p. 60-75. | | | |
A tanulási tevékenység néhány individuális-tipológiai jellemzője, valamint ezek időbeli és interszituációs stabilitása | Kulič, Václav | p. 76-91. | | | |
Az iskolai motiváció | Kozéki Béla | p. 95-123. | | | |
A tanulási tevékenység motivációjának elemzése | Hrabal, Vladimír | p. 124-141. | | | |
Perspektivikus orientáció és az iskolai teljesítmény | Pavelková, Isabella | p. 142-151. | | | |
A tanulás eredményességét befolyásoló tényezők vizsgálata | Gefferth Éva | p. 152-164. | | | |
A relatív sikertelenség néhány metodológiai kérdése | Hrabal, Vladimír | p. 165-171. | | | |
Személyiségfejlődés és -fejlesztés a munkára nevelésben | Dancs István | p. 175-191. | | | |
Az osztályfőnöki munkáról mikroszociológiai megközelítésben | Járó Katalin | p. 192-211. | | | |
Az ideális és néhány jellemzőjének vizsgálata nem családi környezetben élő 10-14 éves gyermekeknél | Királyné Dévai Margit | p. 212-219. | | | |
Tanítójelöltek személyiségjellemzői | Herskovits Mária | p. 220-231. | | | |
A pedagógus irányítási stílusa és a beilleszkedési nehézségek | Járó Katalin | p. 233-272. | | | |