Analytics

CímSzerzőOldalszámKieg.adatokMegjegyzésTárgyszavak
A tanulói személyiség fejlesztésének lehetőségei az oktatásbanHelus, Zdeněkp. 11-27.
Tanulási orientációk az iskolábanKozéki Bélap. 28-42.
A kognitív fejlődés és az iskolai tanulásKürti Jarmilap. 43-59.
A kognitív stílusok összefüggése az iskolai tanulás eredményességévelKürti Jarmilap. 60-75.
A tanulási tevékenység néhány individuális-tipológiai jellemzője, valamint ezek időbeli és interszituációs stabilitásaKulič, Václavp. 76-91.
Az iskolai motivációKozéki Bélap. 95-123.
A tanulási tevékenység motivációjának elemzéseHrabal, Vladimírp. 124-141.
Perspektivikus orientáció és az iskolai teljesítményPavelková, Isabellap. 142-151.
A tanulás eredményességét befolyásoló tényezők vizsgálataGefferth Évap. 152-164.
A relatív sikertelenség néhány metodológiai kérdéseHrabal, Vladimírp. 165-171.
Személyiségfejlődés és -fejlesztés a munkára nevelésbenDancs Istvánp. 175-191.
Az osztályfőnöki munkáról mikroszociológiai megközelítésbenJáró Katalinp. 192-211.
Az ideális és néhány jellemzőjének vizsgálata nem családi környezetben élő 10-14 éves gyermekeknélKirályné Dévai Margitp. 212-219.
Tanítójelöltek személyiségjellemzőiHerskovits Máriap. 220-231.
A pedagógus irányítási stílusa és a beilleszkedési nehézségekJáró Katalinp. 233-272.