| Cím | Szerző | Oldalszám | Kieg.adatok | Megjegyzés | Tárgyszavak |
|---|
| "És nevezte őket Ádámnak" - A bűnbeesés hatása a férfi-női identitásra és Isten szavahihetőségének kérdése | Susánszki Judit | 9-16. p. | | | Bűneset |
| Társak a zsidó népért, avagy Mózes és Áron mint egy bibliai testvérpár bemutatása pszichológiai szempontok alapján | Vanderstein Noémi | 17-23. p. | | | |
| "...bátran hirdették az Isten igéjét." "Nyíltság" a jeruzsálemi közösségben | Barta Zsolt | 25-30. p. | | | |
| "Dicsőségbe öltözött" - A görög katolikus identifikáció tükröződése a máriapócsi (nemzeti ) kegyhely irodalmi ábrázolásaiban | Földvári Sándor | 31-41. p. | | | |
| Templomépítés és közösség a Biblia tükrében : a kecskeméti református templom példája | Székely Gábor | 43-48. p. | | | Templom-református, Kecskeméti Református Templom, Egyháztörténet-Magyar |
| A személy fogalmának viszonyai Boethius Opuscula Sarcájában | Siklósi István | 51-62. p. | | | |
| Az atomista Mózes - avagy a prisca theologia helye Ralph Cudworth filozófiájában | Smrcz Ádám | 63-69. p. | | | |
| Bibliai létértelmezés a marxista-keresztény dialógusok tükrében | Rácz Márk | 71-77. p. | | | |
| A bizalom motívuma 16-17. századi zsoltárfordításainkban | Csernák-Szuhánszky Debóra | 81-87. p. | | | |
| Huszár Gál reformátori működésének jelentősége különös tekintettel a zsoltárparafrázisaira | Szerdi András | 89-94. p. | | | |
| Bűnös széphistóriák - "Az Szentírás mondja, hogy szoros út vagyon az örök bódogságra" | Páli-Nagy Veronika | 95-100. p. | | | |
| "Alter Maccabaeus" - Egy történeti toposz és a Zrínyi testvérek | Förköli Gábor | 100-106. p. | | | |
| Zrínyi Áfiumának prófétai kerete | Pafkó Tamás | 107-113. p. | | | |
| Bibliai szerepek Bethelen Kata Önéletírásában | Nagy Márton Károly | 115-124. p. | | | |
| "Never fear, she will come" : Bibliai szerkezet George MacDonald Phantastes című művében | Szabadi István | 127-133. p. | | | |
| Bibliai (inter )textusok mint politikai (és mainstream ) diskurzusok megerősítői a modernitás bestseller írónőinek (Erdős Renée, Tormay Cécile, Földes Jolán, Mollináry Gizella stb. ) műveiben | Varga Virág | 135-141. p. | | | |
| Hágár a pusztában | Jéga-Szabó Krisztina | 143-149. p. | | | |
| Sík Sándor Alexiusa mint a kettős unio myscica modellje : Bibliai misztérium és a dionüszioszi via triplex | Kaposi Krisztina | 151-161. p. | | | |
| Evangéliumi ihletettségű identitástudat Reményik Sándor versvilágában | Farkas Gábor | 163-168. p. | | | |
| "Egy próféta sem kedves az ő hazájában" - A bibliai allúziók szerepe Térey János Jeremiás avagy Isten hidege című drámájában | Balajthy Ágnes | 171-176. p. | | | |
| Képhasználat éa interpretáció Romeo Castelucci Az arc fogalma Isten Fiában c. színdarabjában | Nagy Eszter | 177-182. p. | | | |
| Látni a láthatatlant - a biblikus alapú Láthatatlan Színház szerepe a lét- és önértelmezésben | Mézes Zsolt László | 183-189. p. | | | |